Godmorgon.

Jag sov hemma hos Katja igår. Dt var kul ;d men på morgonen när jag vakna så hade jag boomb huvudvärk, så jag tog bussen hem vid halv nio. Jag tog massa alvedon & grejer, men jag var redan klar med smink & grejer, så jag hade inget att göra där, så jag drog ner till vmalmsskolan. Jag kollade på schemat, och då var dt typ 40minuter kvar på deras lektion, så jag hade tråkigt, så .. aahh .. jag bestämde mej för att göra nåt .. Så jag gick upp på en sån där brandstege till ett klassrum, hahah dt var ägget, bonden, sköldpaddan & dom tuffa grabbarnas klass, & inte för att glömma MÅRTEN GÅS var ju såklar där också. Men iallafall, jag ställde mej vid fönstret och stirrade in, då öppnade mårten gås, och bah typ "vad vill du?" jag bah kollade in & sa till oscarinho "MEN TJA OSCAR" & skön som han är så svarade han "ÄÄH, hej.. Lenia, vad gör du?! :o" jag bah "ääh.... HAHAHA, jag skulle bara .. äääh jag ska gå nu, HEJDÅ" sen drog jag ner ;d & efter dt så hade jag ännu tråkigare så jag ställde mej utanför skolan och började kasta pinnar på min förra klass's fönster, men dom märkte aldrig.. Så jag fick tråkigt, så jag ställde mej vid en sexas klassrum och ställde mej och råglodde.. Dom såg rädda ut, hahha jag har tråkigt ibland :). sen gick jag in i skolan & var med blondin en stund, för hon drog från sin lektion, och sen kom självklart YVONNE & bah " hej lenia, vad gör du här, ska du inte va i söderbymalm?" jag bah "jo, dt ska jag, men jag har inte börjat än, så jag är här" då sa hon "aha, men dt får du inte vara, dt finns lagar på dt, så du får inte vara här, annars är jag faktist tvungen att ringa till söderbymalmsskolan och säga att du är här" jag bah " och varför skulle du göra dt, och varför får jag inte vara här" hon bah "nej, du måste faktist gå, man får inte" så jag tog min väska & min jacka, sen ställde vi oss typ länst bort i skolan, och då gick YVONNE till vaktmästaren och sa att han skulle kasta ut mej typ, för han bah kom "tja, hörde att du blivit avvisad, DU KANSKE SKA TA OCH DRA DÅ VA?!" så då är jag väl bannad från vmalmsskolan då ... skitkul, då har jag inget och göra när jag inte har nåt liv -.- .
Men iallafall, jag gick ifrån vmalm till bussen, men jag orkade verkligen inte, för alvedon skiten typ hjälper inte... Så jag gick hem och la mej ... Känns typ lite bättre nu, men jag har fortfarande grymt ont.. Men jag måste va frisk imorgon, för jag & hanna ska teknik hela onsdagen & torsdagen ;o


bild från typ i höstas, hemma hos chingchong i typ årsta .. (?) ;d ah & jag vet alla tre ger mej bitchblickar, MEN DEN ÄR SÅ JÄVLA KLOCKREN, hahahaha :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0