h e j h o p p g u m m i s n o p p : )

tjenahoppsan :d
började med svenska, där jag berätta för 3stycken & läraren om en film, & självklart berättade jag om "2pac 4-ever" (a) gick inte så jätte bra, jag typ .. mest läste innan till, men jag fick VG+ ? HAHAHAAH d fan sjukt ! sen kvart i tolv gick jag till kören, för jag ska ju va med i lucia grejset imorgon, hahaha, fett pinsamt (: . sen hade vi någonting .. och någonting til .. sen slutade vi, och då träffade jag gordon, så fick jag en G moahaha :d<3. sen gick jag & hanna till mamma, som väntade på parkeringen, så skjutsade hon hem henne, så åkte vi direkt till hennes jobb i tyresö, där såg jag sabboW göll1, men d var så jävla tråkigt där, så jag drog hem .. och aah.. nu sitter jag här lixom :D.

AAHHHHHHMEN IMORGON DÅ ? .. då typ ska jag vara i skolan halv åtta (?!) så ska vi luciagreja .. sen får man gå hem, & då ska jag träffa min söta Tuvee@ & sen typ på kvällen så ska jag till tyresö tror jag .. :)


& här ska jag bara skryta lite med pappas & min fasters pinsamma stolthelt ..
 OCH JAG & MINA KUSINER MÅSTE BO DÄR, TÄNK PÅ OSS FÖRFAN !? :D

Kommentarer
Postat av: keff

HAHA va fan gla att ni börjar halv åtta vi börjar kl 7 -.- mm najs julbelysning ;)

2008-12-11 @ 19:46:13
Postat av: SAJMON!

hästar kanske?

2008-12-11 @ 23:03:14
Postat av: Anonym

FIN JULBELYSNAING !!!!!!!

2008-12-12 @ 19:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0