hej :)

var med tovelissi igår efter skolan, vi var först hemma hos tove, sen gick vi hem till lissi, haha feeeett kul, dom kaste ägg, äpplen och ljus på haninge centrums fönster där ovanför donken så d lät as högt, hahahaha skit sköna :d , sen gick vi in i haninge, där träffade vi gordon, sen gick vi hem till lissi igen, där gjorde gordon så att tove åkte in i en kant, så hon fick en fet bula :).
& igår, så gjorde jag ingenting, sen mötte jag tove och var med henne hela kvällen, vi åkte och mötte frida i handen, sen gick vi hem till gordon, då kastade han en boll i toves öga .. :). sen åkte vi hem, så satt vi med jossan, min kusin, & kollade på cartoon network, hahaha (: sen sov vi, & sen idag på dagen, så har vi kaxat med någon liten tönt i skolan, sen ringde hennes mamma till tove, hon sa att vi inte var så mogna som vuxa, HAHAHAHA feeeett synd! sen skjutsade vi iallafall hem tove, så åkte vi och kollade på tapet till mitt nya rum, jag hoppas att dt blir finare än mitt förra, hah (:. men nu sitter jag iaf här.. dt är några här, vet inte vilka dom är riktigt, men deras barn är jobbiga, får fan ont i huvet. skulle egentligen ha solat med hanna idag, men jag gjorde så vi inte skulle, för jag var tvungen o följa med och kolla massa andra saker -.- . men ska iaf äta lunch nu, hahahaha feting med sent, jag vet, men mobbas inte.. sen ska jag iaf ut med hanna & blondin, skulle typ kolla på granen's träning.
& TOVE BOMAN MIN SÖTA LILLASYSTER, DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA, skulle bara säga dt .. (a)

PUSS / Lenia.

Kommentarer
Postat av: tove boman

JAG ÄLSKAR DEJ MEST!

2008-12-19 @ 14:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0