hmp sitter just nu o bajsar

jaaaaaa , och här får jag sitta helt mobbad .. är astrött men hanna ska sjääääääääääälvklart sitta vid datorn när jag ska sova .....  mötte henne vid 7 vid hennes gata sen drog vi till vmalm o va där ett tag sen åkte vi till handen o va med några sen åkte vi till branbergen o va där ett tag .. sen drog jag & hmp till ica maxi för jag skulle ha godis (a) och sen drog vi hem till hmp o hämta hennes saker o sen hem till mig & nu sitter vi här :)

vi uppdaterar ganska lite just nu & inläggen är ganska tråkiga , men de ba för vi har ett liv åxå , man kan inte bara sitta o blogga hela tiden .. :) men det ska bli bättre snart, d lovar vi ... haha , puss på er alla fula & söta barn
/blondin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0