jag mår illa ..

idag var det en chill dag , började med engelska och där gjorde jag ingenting, typ hälften skulle snacka om nationella & dom andra skulle skriva nån uppsats , men jag satt o ''gömde'' mig så jag slapp göra något :) när det är 20 min kvar av lektionen skriker anna att jag ska ut fort som fan , jag gör självklart som anna säger o drar ut & där står lenia .. :) jag drog från lektionen o va med henne ett tag tills yvonne såg att hon va där o flippa o sa att hon skulle typ dra därifrån .. efter engelskan hade vi so, där gjorde vi inte heller nått typ , hade inga böcker som vanligt , men äcklet skulle ändå stå o snacka som vanligt , så d va lugnt ;d sara hade glömt vad vår lärare hette & frågade mig vad han hette , men fan tror hon att jag vet dt eller ? HAHAHAHHA nemen hon visste inte om han hette björn eller björne ....... jag är van vid att kalla han björta ;d ah iaf, sen hade jag ingen språk för min lärare var sjuk så jag slutade.. gick o köpte mjölk för mamma bad mig göra det, kände mig som fetaste tönten ..... sen drog jag hem & nu sitter jag bara här .. känns som jag ska spy & om jag kommer göra det kommer jag springa till min lärare yvonnes brevlåda o spy , seriöst .. & inatt vaknade jag typ 2 eller ngt o har fetaste magvärken, va tvungen o ta massa ipren sen efter typ 3 timmar (?) gick värken över o jag somna ah & sen vare bara 2 jävla timmar kvar innan jag skulle gå upp självklart , så jag har typ inte sovit nånting heller ...
ah men tjarå
blondin

Kommentarer
Postat av: katjakaj

ahahha , den där tjejen/killen som du fick tag på IP numret på , har typ inte skrivit något :d

2008-12-16 @ 14:32:50
URL: http://katjes.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo, de den som har komenterat d mesta..

2008-12-16 @ 14:44:35
Postat av: katjakaj

nej men assååå efter du skrev de där inlägget

2008-12-17 @ 15:30:54
URL: http://katjes.blogg.se/
Postat av: Anonym

aha, haha

2008-12-17 @ 16:38:44
Postat av: Jacob

Haha jätte pinsamt och köpa mjölk?:P

2008-12-18 @ 21:27:43
Postat av: Anonym

aaaaaaah fan ;d

2008-12-19 @ 15:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0