jävla chipshuven



igår kväll drog jag och lenia ut , hmp skulle åxå ut men hon hann typ inte .. så vi åkte till handen köpte klubbor som vanligt sen drog vi till söderbymalm och kollade på en tråkig match .. var där typ bara 10 min innan vi drog vidare . vid busshållplatsen ser jag casey komma gåendes o skrika att han ska döda en jävel och frågar om jag & lenia har ett nummer till nån som han skulle typ..slå ? han är lika trevlig som vanligt.. :) men det hade vi iaf inte .. casey skulle hem till status-robin så vi hängde med dit fast när vi kommer dit så skulle robin gå o dela ut tidningar , vi hängde med bara för att robin sa att han sen skulle gå köpa godis.. :) men dom delade iaf ut alla tidningar o lenia gick runt o klottra och jag gjorde ingenting .. & sen skulle dom köpa sitt jävla godis och casey skjutsade runt lenia i en ful vagn i hela centrumet HAHAHAHAHAHAHA så moooobbaaadde .. efter det så gick vi ut & dumpade casey & robin och jag & lenia drog till lyckeby och kollade om det va nått kul där men det var de inte så vi drog hem ..

& idag vaknade jag typ en halvtimme försent , hhööhhö .. men jag fick iaf sällskap av robin & casey till skolan så jag slapp gå mobbad .. sen hade vi massa tråkiga lektioner och jag slutade efter lunch för vi inte hade nån musik & på matten fick jag veta mitt betyg och jag hade G , hahahahahha ooooofta .. jag trodde jag skulle få IG , men nejnej :) så jag tvingade lenia att leka med mig så jag slapp gå hem för här är det skittråkigt så jag tog bussen o hon hoppade på sen drog vi till handen o va där ett tag .. sen drog vi typ hem :) 
 
/blondin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0