somras

hahahahhahahah, kollar på massa bilder från i somras & hittade bilder från vår origentering .. i början hittade vi alla såna där kontroller men sen när vi hade gått in en bit  så tappade vi bort oss eller något , vi gick runt i en cirkel åxå & det var inte alls en stor cirkel , det var typ bara några träd & en bänk i mitten men vi fattade inte det och det tog ett tag innan vi kom på det åxå , fyfan asså HAHAHAHAHAHHAHA .. vi tappade bort oss ett tag åxå och kom till ett ställe där det var ett hus och dom typ sågade utanför & jag sa till sara att det var  en mördare som skulle såga sönder oss o hon fick typ panik och börja springa åt ett annat håll .. HAHAHAH .. det va mest jag & sara som fick göra allt jobb åxå , men jag fattade ju ingenting som vanligt , visste inte ens va ett kompass var .. :) & lenia o hmp gick o sjöng o lenia åt wienerbröd åxå.....hahahahahhaha, sen hörde vi värsta ljudet & vi trodde det var en älg så lenia blir helt hysterisk och bah skriker '' JAG VILL INTE DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ '' skithögt och ba börjar springa skitfort iväg HAHAHAHAHAHA, jag & hmp dör av garv & börjar springa efter & sara så efterbliven som hon är går runt o säger '' vadå,vadå?'' för sig själv, hahahhahahaha mobbad ! ;d men efter ett tag så lugnade alla ner sig & försökte kolla vart vi var med det gick ju fan inte , det var ju skog överallt ....... -.- men sen såg vi 2st som red på hamburgare & dom beskrev vägen tillbaka :) sen tog det ett tag innan vi var framme , men kul var det iaf :)
 

 



 /blondin

Kommentarer
Postat av: lenia

OMG VA JAG ÄR RUTTEN PÅ BILDERNA !

2008-12-16 @ 13:00:45
Postat av: Anonym

AAHAHAHHAHAHAHAHA

2008-12-16 @ 17:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0